Weggevertje

Download hier het gratis e-book of checklist. Social media staat er vol mee. Een mooi lockertje om nieuwe klanten te werven. Door het invullen van het email adres waar je deze gratis actie ontvangt kan je ze gelijk vertellen wat je allemaal nog meer kan bieden.

In praktijk blijkt de gratis e-book of checklist vaak een teleurstelling om te ontvangen. Uiteraard zal de inhoud prima zijn, maar echt uitnodigend om te lezen of ermee aan de slag te gaan is het niet. Een saai document, vaak alleen maar tekst en soms heeft men zelf iets in elkaar geknutseld qua vormgeving.

Als bedrijf wil je toch een bepaalde waarde uitstralen. Je gratis document wordt vaak niet eens gelezen. Toch een beetje jammer van jouw toegevoegde waarde.

Iets wat je aandacht geeft groeit! Pak nu eens echt uit en zie het als een cadeautje wat je weggeeft. Dat moet dan toch ook een feestje zijn om te krijgen. Besteed daarom ook aandacht aan de uitstraling van je document. Je document is fijner om te lezen en beter om te begrijpen. Je creëert vertrouwen, waardoor de ontvanger sneller bij je een dienst afneemt of contact met je zoekt. Dus laat ook jouw product groeien door het in een mooi jasje te stoppen. Dan sta je al zeker 1-0 voor.

Voor Project-up mocht ik de AVG-Checklist ontwerpen. Zie wat een verschil tussen de oude en de nieuwe versie. Een mooi en verzorgde opmaak is echt zoveel leuker om te krijgen.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *